Jak reklamovat zboží
Potřebujete z našeho obchodu nějakou vzdělávací pomůcku reklamovat?
Sepsali jsme pro Vás návod tak, aby byla reklamace zboží pro Vás co nejjednodušší.
Reklamaci zboží u nás vnímáme jako naši vizitku, protože poctivý prodejce se pozná právě v okamžiku, kdy potřebujete pomoc, radu nebo reklamaci. Reklamace řešíme ihned a jsme tu vždy pro Vás, abychom Vám pomohli vaše podání dokončit.
NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE
1. Stáhněte si formulář pro uplatnění reklamace, který je automaticky součástí vašeho emailu s potvrzením objednávky nebo si jej můžete stáhnout zde: Formulář uplatnění reklamace
2. Vyplňte formulář, pokuste se závadu popsat co nejlépe. Můžete připojit i Váš náčrt závady.
3. Vytiskněte a podepište formulář.
4. Přiložte fakturu. Najdete v příloze emailu s oznámením o zaslání vaší objednávky.
5. Vyplněný formulář společně s fakturou vložte do zásilky ke zboží, které chcete vyreklamovat. Zásilka musí obsahovat kompletní zboží, nepřikládejte pouze část, kterou chcete vyreklamovat. Zásilku zabalte tak, aby byla bezpečně dopravena k nám.
6. Zásilku odešlete na adresu: Šikovné miminko s.r.o., Nádražní 1213, Miroslav 67172
ÚSPĚCHEM REKLAMACE JE ODESLÁNÍ POŠTOU
Pro úspěšné vyřízení reklamace je třeba zboží s vyplněným formulářem a dokladem o zaplacení poslat vámi zvoleným dopravcem k nám. Bez těchto náležitostí nemůžeme na reklamaci pracovat a vyřídit ji k vaší spokojenosti.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
O tom, zda bude reklamace vyřízena kladně nebo záporně rozhoduje výrobce nebo výhradní zástupce. U zboží, kde jsme výrobci nebo zástupci firmy my, rozhodujeme o reklamaci naše společnost.
V případě uznání reklamace Vám pošleme buď nové zboží, opravený kus nebo vrátíme peníze převodem na Váš účet do 10 dnů od uznání reklamace.